Powered By Blogger

Friday, January 6, 2012

Kita Sama Tapi Berbeza



Kali pertama kita bersuara,
aku dan kau hanya mencuba,
menyepi...kaku...
keliru...bimbang...
mungkin kita berbeza..
terus berpaling..
ku pejamkan mata.
biarlah berlalu dan aku lepaskannya...

Rindu tiba-tiba hadir,
tanpa ada jawapan...
pelik...
namun ego tetap teguh di situ...
setiap detik menanti khabar...
tanpa aku berusaha mencari dirimu...
biarlah berlalu dan aku tetap membisu...

Hari demi hari..
aku tetap menunggu keajaiban..
biarlah bersederhana dalam membina cinta..
akhirnya kau hadir dengan senyuman,
segala kebimbangan dalam hati..
hilang......
aku amat bahagia...
memiliki insan yang tahu menghargai...

Kau dan aku mungkin berbeza...
luaran tampak keras,
namun hatimu ibarat kapas,
kau dan aku sebenarnya sama...
aku dorami chan...
kau pula doremon...
(>,<)

No comments:

Post a Comment